The art of community

21,00

Esaurito

Unisciti alla lista d'attesa per ricevere un'email quando questo prodotto sarà disponibile o se si libereranno posti per il corso.

Dettagli

Seven principles for belonging
Berrett-Koehler Publishers 2016

Informazioni bibliografiche

9781626568419
brossura
inglese
nuovo

Spedizioni

Spedizioni a Milano città, con pony a 3€
Spedizioni in Italia, in tutta Italia con corriere a 6€ o 7.50€, in base al peso
Spedizione gratuita, sopra i 120€ di acquisto, alla spedizione pensiamo noi!
Spedizioni internazionali, con corriere, in base al paese del destinatario e al peso dell’ordine.
Per maggiori informazioni visita la pagina dedicata.

Resi

Se realizzi acquisti sul sito hai diritto di recesso entro 14 giorni dal momento della consegna della merce.
Per maggiori informazioni visita la pagina dedicata.

Create a Culture of Belonging!

Strong cultures help people support one another, share their passions, and achieve big goals. And such cultures of belonging aren’t just happy accidents – they can be purposefully cultivated, whether they’re in a company, a faith institution or among friends and enthusiasts. Drawing on 3,000 years of history and his personal experience, Charles Vogl lays out seven time-tested principles for growing enduring, effective and connected communities. He provides hands-on tools for creatively adapting these principles to any group-formal or informal, mission driven or social, physical or virtual. This book is a guide for leaders seeking to build a vibrant, living culture that will enrich lives.

Winner of the Nautilus Silver Book Award in the Business and Leadership Category.

Uno tiral'altro

Il museo per tutti

Il museo per tutti
14,50
Add to Wishlist

Prodotto non disponibile, iscriviti alla lista d’attesa

iscriviti alla newsletter
iscriviti alla newsletter